Računovosdtvo Barts
Kontakt

BARTS, računovodstvo d.o.o.

ČEŠNJEVEK 19 4207

CERKLJE NA GORENSKEM

P.E. POSLOVNA CONA A12
4208 ŠENČUR

Kontakt 041/205-932
Kontakt Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Kontakt http://www.barts.si
  Davčna št.: SI99546752
  Direktor: BARBARA LEBAR

 

Storitve

Urejeno računovodstvo je pogoj za uspešno poslovanje vsakega podjetja, tako zaradi podjetja samega in tudi zato, da ne boste imeli težav z zakonom.

 

Za vas lahko opravljamo naslednje računovodske storitve:

    vodimo glavno knjigo  

    vodimo evidenco osnovnih sredstev z obračunom amortizacije, odpisi, prevrednotenji, …
    evidentiramo in obračunavamo davek na dodano vrednost (DDV)
    obračunavamo plače in ostala izplačila fizičnim osebam (priprava plačilnih nalogov, obrazcev, poročanja, …)
    izdelamo medletno bilanco
    izdelamo zaključni račun, obračun davka od dohodka pravnih oseb in davčne napovedi iz dejavnosti za samostojne podjetnike
    izdelamo IOP obrazce, opomine in obračune obresti
    izdelamo razna poročila (DURS, Statistični urad, Banka Slovenije, ipd.)
    informiramo o novih predpisih
    opravljamo plačilni promet za potrebe vašega podjetja
    vodimo administracijo (pisanje računov, dopisov, opominov, ...)
    izdelamo potrebno dokumentacijo za pridobitev kratkoročnih in dolgoročnih posojil ali leasingov
    svetujemo pri organizaciji poslovanja ter dokumentaciji
    dajemo vam možnost opravljanja celotnih storitev ali le določenih področij
    pripravimo mesečno poročilo o rezultatih poslovanja (v tabeli, lahko tudi v obliki grafa, s podatki, ki vas zanimajo za lažje sprejemanje poslovnih odločitev, …)
    vsako stranko individualno obravnavamo
    po dogovoru  prevzamemo dokumentacijo na vašem sedežu
    opravljamo ostale računovodske in knjigovodske storitve po dogovoru


Ker vem, da želite imeti urejeno računovodstvo tudi vi, vas vabim, da neobvezno pošljete povpraševanje s pomočjo priloženega obrazca, jaz pa vam bom odgovorila s konkretno ponudbo. V kolikor vam bolj odgovarja osebni kontakt, pa se lahko dogovorimo za srečanje v moji poslovni enoti v Šenčurju, Poslovna cona A 12.

 

OBRAZEC ZA POVPRAŠEVANJE

 

ZAKAJ IZBRATI RAVNO NAS?

-    Ker se stalno izobražujemo
-    Ker za svoje delo prevzemamo odgovornost
-    Ker imamo odgovornost tudi zavarovano
-    Ker imamo prilagodljiv delovni čas
-    Ker vam nudimo brezplačno parkiranje na dostopni lokaciji
-    Ker lahko pridemo po dokumentacijo tudi do vas.


NIVOJI SODELOVANJA

-    OSNOVNI NIVO:  urejanje dokumentacije in vodenje glavne knjige v skladu s SRS in davčno zakonodajo ter izdelava zaključnih računov, obračuni plač in prispevkov
-    RAZŠIRJENI NIVO: osnovni nivo, plačilni promet, spremljanje terjatev in obveznosti, obveščanje o novostih
-    ZAHTEVNEJŠI NIVO: razširjeni nivo, mesečna poročila o poslovanju, planiranje poslovanja, svetovanje